
Geneva International Motor Show (GIMS), unul dintre cele mai prestigioase evenimente auto din lume, trece printr-o transformare majora. Conform anuntului oficial, editia traditionala din Geneva a fost anulata definitiv, iar evenimentul isi muta focusul spre Qatar.
Incepand cu 2025, GIMS va avea loc la Doha Exhibition and Convention Center (DECC), marcand o noua era pentru acest salon auto iconic. Mutarea reflecta schimbarea intereselor industriei auto catre regiunea Orientului Mijlociu, o piata in crestere pentru mobilitate si sustenabilitate.
O schimbare de directie
Decizia de a renunta la organizarea evenimentului in Elvetia vine ca urmare a scaderii interesului producatorilor de a participa la saloanele auto europene. Organizatorii au considerat ca relocarea evenimentului in Qatar ofera oportunitati mai mari de dezvoltare si extindere pe noi piete.
Qatar investeste masiv in energie regenerabila, infrastructura verde si tehnologii de mobilitate sustenabila, ceea ce il transforma intr-un cadru ideal pentru viitorul Geneva International Motor Show.
Ce asteptam de la GIMS Qatar 2025
Editia din Qatar va avea loc in noiembrie 2025 si se asteapta sa includa premiere mondiale, concepte inovatoare si solutii avansate pentru mobilitate sustenabila. Organizatorii planuiesc sa faca din GIMS Qatar un eveniment de referinta, care sa atraga atat producatori consacrati, cat si start-up-uri din domeniul tehnologiei auto.
Pe langa autovehicule electrice si autonome, accentul va fi pus pe inovatiile prietenoase cu mediul si pe solutiile care raspund provocarilor globale legate de mobilitate.
Geneva International Motor Show se reinventeaza intr-un format modern, adaptat cerintelor industriei auto actuale. Mutarea evenimentului in Qatar marcheaza o schimbare semnificativa, dar ofera oportunitati importante pentru dezvoltarea viitoare.
Pentru pasionatii de masini si pentru industria auto, GIMS Qatar promite sa fie un eveniment esential, care continua traditia inovatiei si a prezentarii celor mai noi tendinte din domeniul mobilitatii.